"Papa tak simpankan Duit Utk Saya ker?? ' Kata Mukhriz 17 tahun akan datang"





Salam .
malam nie aku baru selesai ber MTB sorang2. tadi petan ler.

Balik dari sekolah terus aku pergi sembahyang jumaat tapi sebelum tuh aku kat sekolah siap instalkan dua buah laptop yang memerlukan Potoshop! aduyai merela nie mmg bagus sangat dan baguslah suka benda itu. hehehe

Sambung semula balik dr sekolah aku singah solat jumaat di kg aku lah then semasa solat (khutbah lar) aku asyik terpikir2 berkenaan kewangan anak aku kelak jer. yerlah napa aku pikir.

so lepas solat jumaat aku bergegas pg bank maybank (yang ada kepala rimau tuh) aku masuk dan sebenarnya aku nak chek duit aku kat maybank ada berapa juta! ohhh berjuta2 lemon. dan aku nak angkat Canon lah punyer lens senapang Putih tuh. tapi memikirkan anak aku , aku memikirkan sebanyak 18 kali utk membeli benda ituh.

Keperluan atau tidak , tetapi dua-dua penting bagi aku. Ye penting . Canon tuh aku nak wat shoot kat dewan yang maha panjang dan engan pelaburan aku tuh mungkin aku akan menjanakan duit untuk Mukhriz kelak dan keperluan mukhriz untuk masa depan pula juga kene berjalan dan harus dilaksanakan.

so aku mmg dalam dilema! tapi aku pikir balik better aku simpankan duit mukhriz di dalam SSPN dan aku akan beli dulu Senapang putih untuk pelaburan aku jangka masa panjang. Ye lau takda duit aku jual balik lah senapang putih tuh. ye mmg mahal menatang tuh. tapi aku perlukannya kerana banyak kerja foto aku dan memerlukannya .......

kepada mama , papa minta maaf kerana asyik men beskal jer pg2 dah takder keje lain agaknye...dan bulan depan bulan yang sibuk dengan sukan dan kerja foto. .....maaf sesangat! papa kene kerja kuat untuk kamu berdua......

Comments

Popular Posts