Kisah Bandar tenggara dan Tido dalam kete Swift aku Depan KFC






Wedding Assemblymen di Bandar tenggara menemukan aku lokasi motocross ini. sewaktu sampai di sana latihan sedang dijalankan. so tak leh turun bawah. Pagi esok selepas selesai Selesai snap Nikah aku terus pergi ke litar amek sikit gamba tuk tatapan blog aku dan utk kawan-kawan yang nak datang sana. best tempat nie. Luper nak bawa MTB aku hehehe

aku mula mendapat message dr Nadia (klien aku) di bandar tenggara dan menyatakan untuk mengambil aku sebagai jurugambar mereka . dan aku setuju tanpa bnayak soal kerana tempat itu baru bagi aku dan team aku (kalau ada lah).

aku dengan tak tau apa2 berkaitan Bandar tenggara telah melakukan mapping ke atas jalan tersebut dengan print peta dai google hahaha. dan aku telah berjaya dapatkan nya.

setibanya aku di sana awal jam 11.20 am aku telah ke masjid untuk berehat dan setibanya di ana aku sempat solat jumaat dii sana. apa yang aku perhatikan di bandar tenggara terdapat banyak kemudahan yang bagus dan taman rekreasi yang maju. aku ingatkan disini adalah teruk dan kemudahan tiada.

bandar tenggara adalah alah satu tempat yang boleh menghilang kan tekanan., serius aku cakap. best wooo tempat nie.

Ada bank maybank, cimb , stesen minyak petronas dan shell, kedai makan berlambak, dekt ngan kulai golf orchad. dan macam2 lagi.

keesokan harinya selepas akad nikah aku pergi lah meronda-ronda di sekeliling taman dan aku dapati pelbagai taman rekreasi dan kemudahan sukan seperti tamnan air, stadium, litar motocross dan lain2 lagi ..datang sendiri dan tengok.

bagi akau di sini cukup bagus untuk shoot penggambaran imej mahupon filem . ya Bagus sangat!.

mohdhafiez photoworks

Comments

Popular Posts