Otoman Papa lahir ke dunia!











Nama saya Mukhriz Mahathir Bin Mohd Hafiez
Umur saya 2 hari beberapa jam semasa papa saya tulis blog ini.
saya berbangga kerana di lahirkan di hospital Pakar Sultanah Fatimah.

saya juga berbangga kerana di lahirkan di negara malaysia yang berbilang kaum dan berbilang agama.
saya berbangga kerana yang menjaga saya di hospital adalah dari pelbagai kaum
saya berbangga kerana lahir di dalam kerajaan yang stabil dan aman.


saya berbangga kerana bapak saya suker kamera dan nak ambil gambar saya banyak2.
saya berbangga kerana mak bapak saya seorang guru dan saya nak jadi lebih dari mereka! hahahah.


saya berbangga kerana menyebabkan papa saya tidur kat cafe sorang2
saya berbangga kerana buat mama saya sakit selama 4 hari berturut2 turut.

saya berbangga kerana saya ada atok tang pandai politik dan agama.
saya berbangga kerana saya adalah anak malaysia.

saya terkejut kerana bapak saya namakan saya Mukhriz Mahathir Bin Mohd hafiez!!!!!

YA papa saya mmg Taksub dengan Mahathir!


papa nak basikal!

Comments

Popular Posts