Tiga Hari Sebelum Kelahiran Otoman Papa ke dunia








Salam dah empat hari aku tak bukak facebook, tak editing gambar, tak menanda buku, tak jalan2 dan tak segalanya tetapi solat hahaha.

aku di gegarkan dengan tagisan kesakitan bini aku pada waktu pagi area pukol 9.30 am. pada hari selasa selasa membawa kepada hari rabu,

aku mmg suke duduk lepak2 bersama bini aku depan komputer , depan TV dan tib a2 bini aku:
Bini AKu: bang ape nie bang darah warna coklat??
Aku: huh!!!! darah warna coklat alamak.
Bini AKu: bang dah kuar darahj nie bang (sambil cemas muke kerut)
Aku: ok jom2 kiter g spital naik subaru impreswifta!!!
Bini Aku: ok bang tgu jap nak kemas2.
AKu: cettt sakit2 pon nak kemas 2 dan nak solek hjahahaah


Aku pon bergegas lah kespital Pakat Tun Fatimah Muar, dan setibanya di sana misi pon chek lah mana yang patut dan tak patut.

setibanya aku dai dalam kaunter aku terjumpalah Sahabat lama aku iaitu fahmi SPN yang bibninya juga dah nak bersalin lalu aku borak2 lah ngan die. syok gak dapat jumpa kawan lama.

Then bini aku pon discharge masuk wad 13 kelas 1 bilik berempat. Aircond sejuk giler!
aku perhatikan sapa kata spital kerajaan tak best, maai bagus tol layanan misi kat sini dan sangat berpuas hati dengan fasiliti nya cukup dan setaraf Pantai aku cakap!.

aku mmg nak bini aku bersalin di spital kerajaan kerana lebih baik dr swasa . bagi pendapat aku lah.

cerita sehari dah habis
aku tido di balai penginapan di tingkat atas cafe hospital,,, boleh tahan gak sejuk dan sakit badan tapi aku bukannya sakit so jangan cerewet lah ....aku tido di siti dan solat di surau sebelah selama 4 hari berturut-turut. dan inilah kali pertama aku tak mandi 2 hari hahaha

ok aku tulis note nie sebenarnya bini aku dah bersalin baby dan pasal kelahiran akan aku ceritankan kemudian dan aku nak gomol anak aku du (" baby papapapapapa"

Comments

Popular Posts