Kisah Ayam dan Bini aku dan Aku dan Anak Kuceng.






kisah ayam nie macam nie. aku tak tau pon ada mak ayam kat umah aku nieh. yang aku nampak time tuh mak ayam nie tengah mengeram telur. sunk dah kuar baby ayam tuh.

baby ayam tuh banyak dan ada yang kiut miut.

yang kesiannya tiba-tiba ada anak ayam nie kene pijak ngan mak ayam nieh. aku rasa mak ayam nieh tak perasan kot die pijak anak die. tetapi mungkin anak ayam nie nak menetek tapi mak ayam nie takda tetek ahhahaah.

so baby ayam nie mungkin loyar buruk kene pijak ngan mak die.
tapi yang kesiannya baby ayam nie kene tinggal macam tuh jer . mak ayam nie tak tolong paer ker. (sembelih kang)..tapi akau angkat lah anak ayam nie masuk dalam kotak dan jaga la die seperti Baby kucen yang aku jumpa kene langgar tuh.

Bercerita mengenai anak kucen yang kene langgar tuh nnt aku upload gamba die dengan kaki baby kucen tuh dah hancur. mmg kesian.

bercerita kesian. aku kesian tengok bini aku yang suker tengok banjir. hahahaha die sanggup ajak bapak dien nagn aku sekali tgk banjir hahahaha.

alah bini aku dah ajak tidor lah ;...k esok aku citer pasal anak kucen

Mohdhafiez photoworks

Comments

Popular Posts