Yang Lama Berulang+redha kerana ada Mukhriz= Die tak akan berubah



Ntah lah aku mals nak cakap kat sini. tapi nie blog aku dan suka hati lah apa org nak kata. aku mmg suke luah dalam blog. dulu dua tahun lepas aku pon luah dalam blog dan bila aku luah aku lege dan aku tak nak org baca dan kalau org lain baca jgn amik hati dan emosi.

ye aku mmg belum matang walaupun dah ader anak dan ye aku mmg belum tahu nak kawal aku punya redha dan ye aku tau aku bukan manusia yang cekal dan kuat macam orang lain.

ye aku mmg bukan lelaki yang boleh buat tak tahu dan ye aku mmg bengag!!!!
ye aku tau dua tahun lepas aku jatuh tak redha sebab benda nie. (benda biru yang mark zukenbegr buat ) ye tapi dua tahun lepas aku benci benda biru nie kerana menjahanamkan aku dan org sekeliling aku. dan kini macam mahu berulang.

ye aku mmg sayang Mark zukenberg dan aku mmg gunakan apa yg die buat untuk dapat duit. ye time aku tulis nie sebenarnye time aku buat lesson plan utk kimia esok tetapi hati aku remuk macam gambar kat atas tuh kerana benda dua tahun lalu bakal berulang lagi dan yang teruknya ialah kenapa tak belajar ari kesilapan.

ye aku tau sapa yang baca meluat tapi lelaki sahaja faham kalau lelaki tu tak faham maka ko bukan lelaki sejati. ye lelaki sejati yang ade semua sifat cemburu dan berbaur kemaharan wahima kau sukakan seseorang dulu kini dan selamanya.

ye aku mmg kurang faham dan kurang matang apabila berhadapan situasi dua tahun lepas!!!!. ye aku benci benda biru tapi benda biru nie juga bagi aku duit dalam foto aku.

ye aku dalam dilema. aku kene sembunyikan apa sahaja kehampaaan aku demi Mukhriz...ye demi mukhriz....ye demi mukhriz.

Comments

Popular Posts