Tempat yang dah lama aku nak snap gambar!



Macam biasalah perjalanan kali ini menggunakan basikal MTB aku yang aku dah ubah suai sikit jadi Dirt Bike. aku melalui kadaan jalan yang teah diubah suai kepada jalan merah dan menyebabkan tayar basikal aku hampir jadi donut....tapi syokk wooo jalan mcm nie. destinasi kali ini mmg dah lama aku rancang nak pg tapi tak bawa Canon aku. kali ini aku bawa Canon aku ke tempat tuh...ingat nak jalan jauh sikit tapi memandangkan aku kurang nak syok jalan dan tayar baikal aku dah tukar kpd saiz hard trail. Berat sungguh pusingan tayar aku nieh.
ok di sini aku selitkan sedikit gambar pemandangan dari atas tempat yang aku dah lama nak amejk gambar nieh.
ok tempat nie adalah rumah manager sime darby dan hujung minggu ja ada tuannya melawat tempat nieh. Tempat nie sunguh syok kerana angin yang kuat dan keadaan rumah ala british lama. dan boleh dilihat suasana di sini seperti di bukit tinggi kerana kadang2 berkabus dan sejuk sikit hahaah.
boleh lah dilihat jika nak naik sini sebenarnya tak perlu berselut tayar tuh tapi aku degil nak main kat selut baru naik hahahaha.
di sebelah kanan aku ada sebuah pokok bedsar dan cantik pokok tuh tapi canon aku kata tak perlu ambil
so aku tak ambil lah hahaha
ruang legar yang besar dan boleh buat main layang2.

Comments

Popular Posts