Mukhriz+cikgu+foto+mama+....+ all merubah aku siot. KAmu dah jadi bapak Orang!






salam ini dah hari yang ke -4 mukhriz lahir kedunia. dan aku macam biasalah...macam tak percaya yang aku dah jadi seorang papa...

aduiyai semua oarang di dalam rumah ini jadi tak cukup tido kerana otoman nie suke berjaga malam, yerlah nak minum susu. bila nak minum susu die kejut mama die, biler nak berak kencing die kejut papa die, bila otoman nangis die kejut semua orang ..hahaha

tadi aku baru lepas balik daftarkan otoman papa nie kat JPN, dan pendaftaran memasuki jam 12 pm,...tak ramai org yang menunggu giliran untuk mendaftarankan urusan mereka. dan aku dapat fist que.

selesai sudah anak aku didaftarkan dan mukhriz mahathir nama di beri.
semua org pelik termasuk orang JPN. dan mereka hanya tersenyum memikirkan nama otoman papa nie.

ada yang tanya kenapa aku bagi nama macam tuh, ntahlah maknanya pon sedap dan mudah untuk diingat.lagi satu aku membesar pada zaman Tun Dr Mahathir dan aku tersangatlah kagum dan sentiasa mengikuti pekembangan beliau dalam Blognya Che det.com

ye aku mmg suka mahathir bukan aku fanatik die tapi aku suka die. dan aku mmg suka Tun.

ye dalam kegilaan aku dengan otoman aku nieh... aku juga tak terlepas dengan memikirkan anak murid aku di sekolah tuh..ntah apa jadi ngan mereka walaupon aku dah bagi kerja yang bnayk pada dieorang tuh. nasib baik ada Cikgu Fad dapat tolong aku siapkan soalan peperiksaan aku (kimia0..nnt aku belanja ko fad.

Foto aku macam biasa aku edit separuh2 jer kerana aku kurag tido dan teramat pedih melihat screen laptop aku nieh. mmg padat jadual foto aku untuk bulan hadapan dan baru sahaja dapat beberapa lagi Ass Wed dari Client ..hrmmm aku mmg penat dan aku harapkan Rakan2 foto aku menoong aku. tapi bagus juga kelahiran otomen nieh bagi aku kerja kuat siket tak lah asyik pospone jer kerja aku. hahaha


Alamak otoman papa muntah susu...ok ok ok aku chow dulu..k nnt aku sambung....

Comments

Popular Posts