Hope Semua Orang Suka.---Kamu SUka AKu Pon SUka.


Ye aku keje sowank time tuh. aku ke hulu hilir sepanjang dewan yang besar itu.
ikutkan nak bawak beberapa rakan tetapi rakan sepemikiran dan se cara hasil foto ada wedd ass lain di daaerah lain. so terpaksalah aku runner sorang.


seronok juga bila jalan juh sedikit dapat aku travel dan melihat tempat orang. ye aku penat dan balik2 jaga anak. so nnt aku citer lg pengalaman aku.

OK AKU SAMBUNG LAGI BEREHAT SATU JAM BAGI ANAK AKU MINUM SUSU HAHA

event ini mengambil masa selama 3 hari dan aku dapatlah juga rasa jalan pasir gudang macam mana. ye macam kat new york. kanan kiri tong gas minyak.

aku lepak di tanjung langsat dan aku sempat singgah di projek hidupan buaya dan hampir siap. (aku tak amek gambar)

rupanya di tanjung langsat ade pelbagai tempat yang agak menarik utk dilawati dan ada gak yang tak best (lori banyak) .

setelah akad nikah selesai aku terus ke hotel paragon utk sesi reahasal (bahasa hentam) dan tamat pada pukol 12 malam. ye aku terus balik hotel . ye bukan rumah membe aku di bandar sri alam. sebab aku rasa menyusahkan plak kat die yang balik malam nak bukak pintu utk aku.

so aku lepak kat Hotel Tune hotel berharga 104 hengget . ye murah gila dan sebenarnya rm 75 jer tapi hari jumaat pack.

best gak tune hotel. boleh lepak sana lagi nieh.

esok pagi kol 7.30 aku dah gerak ke hotel paragon bersama prltan aku. setibanya aku di hotel tersebut agak awal dan aku sempat berserapan ngan zaim dan family (ye mereka belanja aku) dan aku mmg seronok bila org belanja. hahaha

selepas sarapan aku on camera dan setting mana yang patut. dan majlis bermula pada kol 12 dn berakhir pada pukol 6 ptg .

aku di bawa oleh en azizul selaku manager di situ utk mengambil gambar ceruk hotel dan private club. ye di sana ada tempat TMJ lepak tuhhhh! ye aku dapat kebenaran masuk tempat tuh. Wow! sungguh exclusive sehhh....after

dan aku bersurai dari gerombolan zaim pada pukol 7 malam dan aku singgah ke skudai dan solat di sana .

sampai di masjid skudai ada plak Imam muda Asyraf di bawa khas utk mengimamkan kami solat isyak. hahaha rezeki seh.,

ok aku benti sampai sini (malam tuh aku tido kat hotel lagi hahaha)














Comments

Popular Posts