Selamat Hari Jadi PAPA!







Hepi besday PAPA!.

1. umo aku dah 28 tahun

2. harta aku dah mencecah (eset 24 ribu shj) . Cash tak der!!!!

3. hartanah aku hanya ada 3 ekar tanah

4. Eset lens dan
body camera.

5. aku start keje 2008

6. 2010 aku kawen march

7. kamera pertama aku nikon D60 beli di johor.

8. kereta pertama aku KANCIL 660 ( best giler dapat bawa ke UTM)

9. basikal pertama aku GT odydys bernilai 400

10. laptop pertama aku Acer dan dekat 2 tahun aku pakai.

11. first job camera aku snap tuk charity hahaha.

12. kasut pertama aku Bata buat skate.

13. kekasih pertama aku Berbangsa CINA.

14. seluar pertama aku jeans Guest Bundle.

15. moto pertama aku Vespa Super 150

16. tempat dating pertama aku di UTM. kantoi ngan hisbah kahkahkah

17. Kawan pertama kau yang aku sayang ---Arwah faisal Fatah (ex NAVY )

18. Anak murid aku yang pertama ---siti norfarah ---student TIGS batu pahat.

19. sekolah pertama aku ---TIGS batu pahat.

20. Pekara pertama aku buat bila dapat fes gaji--bagi mak bapak aku RM 400 (pertama kali )

21. nnt aku pjk apa yang pertama kali lagi

Comments

Popular Posts