dah lama tak tulis blog.

1. hari esok besday aku (tolong lah wish lepas baca entry nie hahah)

2. bulan nie besday aku dan bini aku dan ulang tahun anak aku sebulan dan setahun aku dan bini aku kawen 13 march ritu . kire ulang tahun combo !
3. hari nie aku lihat ex anak murid SPM tahun lepas dapat straight A's. dan beberapa anak murid aku yang tak dapat A.

entry khas untuk pelajar aku

4. bangga dengan beberapa oarang anak murid aku (khususnya kelas hujung)

5. mereka buktikan bahawa mereka walaupun kurang hebat tetapi melihat kepada kesungguhan mereka dapat aku lihat kepujian terhadap matapelajaran penting.

6. tahniah kepada anak murid aku yang dapat kimia A. dan kepada yang tak dapat A mungkin ada silapnya . Ye aku bukan hebat mana mengajar. mungkin aku bernasib baik. tetapi aku sentiasa akan mempertingkatkan mutu pengajaran kimia aku.

entry khas utk diri sendiri

7. hari ini aku tukar tayar subaru impreza aku (kaler biru kontot sikit) RM 384 kebabum!

8. hari ini aku bayar hutang medical bapak aku sebanyak RM 400. bangga dapat bayarkan bill bapak aku. (aku nak masuk syurga)

9. hari ini aku dapat bagi bini aku duit buat beli baju baru (nnt naik keje lah ) kahkahkah

10. hari nie aku dapat lihat baki duit dalam akaun bank aku RM 304. 25 setelah ditolak segala hutang piutang yang melilit di keliling pinggang. tapi hutang aku dah nak habis. (aku nak pg haji seawal 35 tahun)

Comments

Popular Posts