Big Day Zaim's 7 Miza At Grand Paragon Hotel.




Ok aku nak berterima kasih kepada Fathi kerana memperkenalkan zaim kepada aku selaku jurufoto. Ye aku terhutang budi kepada Fathi kerana kerana die aku dapat Snap gambar yang menarik untuk Zaim's and wife.

Ye aku amat terharu kerana dalam hidup aku aku tak pernah dapat paparkan setiap hasil kerja aku kepada orang lain melainkan pelayar facebook sahaja!

tetapi pada hari tersebut Di Hotel Grand Paragon Hotel bersaksikan hampir 600 tetamu yang kehormat dan tak terhormat termasuklah en Azizul Selaku manager majlis menyaksikan hasil foto aku yang ditayangkan selama 20 minit secara drag slaid show.

ye aku mmg terharu dan lantak apa orang nak kata ape. aku edit pada malam itu juga tapi gunakan potoscape ye potoscape!!!! tapi cun sehhh.

Terima kasih juga kepada Zaims yang sponser hotel dan sponser everything. Aku di beri peluang utk snap di dalam Private place macam lounge tuk orang kenamaan ! wau ! thanks a lot zaim's.

layanan zaims sekeluarga dan layanan keluarga miza amat saya hargai dan tidak akan dilupakan. u all so baik hati ok! i nak datang lagi!.

kepada En EMBUN! ye embun DJ kita pada petang itu amat bagus dan hope saya dapat bergabung dengan die lagi suatu hari nanti!.

kepada Zaim dan wife ...thanks kerana kerana kamu saya diberi peluang oleh beberapa Guest u all yang datang dan bertanyakan servis saya dan yess ada yang sangkut! thanks guys saya akan bagi u all yang terbaik dari sentuhan saya sendiri.

ok aku pon dah letih dan nak rehatkan diri. esok aku strat editing Album zaims dan menunggu Album fathi on printing! mamat tuh dah banyak tolong aku . So hope Fathi akan dapat cath eyes dalam kamera dan hope your wife get well soon.

Comments

Popular Posts