Hari ini dalam sejarah aku sebagai seorang Pendidik.





Ye mmg tak patut....aku tau aku tido lewat selewat 5 pagi kerana melayan karenah anak aku yang sentiasa nak perhatian bapanya...hahaha.

alamak aku luper nak potostat kertas soalan SAINS form two. hari nie dah nak periksa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..

tuhan saja yang tahu betapa takutnya dan cemasnya aku ....ye aku mmg terlupa dan tak ingat langsung hari ini 8 MAC 2011....

AKu drive kete macam pelesit nak sampaui sekolah dah Nurshamsiah telefon aku .

Shem: woi mana kertas sains ko???
Aku; eh bukan aku dah bagi shela ker...konpiden jerk.
shem: ok aku mintak shela.
AKu: ok

aku teruskan perjalanan sampai selekoh kepong ....!!!!!!!!!!!wah cilakak mampos aku ! AKU LUPER NAK POTOSTAT SOALAN!!!!!!

aku kelam kabut dan aku tepon Shela (rakan sejaat Biologi)
Aku: shela...ko kat mana?
shela: aku kat bilik guru tengah ketip soaaln sains lah nieh.
AKu : sory shela kau luper nak potostat...
shela: tak per aku ada buat lebih soalan Form one. bole guna tuk form two .
Aku: Ya Allah shela nasib ko ader shela lau tak kojol aku dibuatnyer.

aku pon dengan selambanya masuk parking sekolah

Zap terus pergi atas nampak Cikgu Haziyah tengah ketip soalan sains.

Ye aku baru faham betapa bagusnya pertolongan cikgu Haziyah Dan Cikgu Shamshela.

terus terang aku kata aku mmg darah dah kat leher .....nasib baik ada dua org guru menyelamatkan keadaan dan mmg aku bersyukur sangat ada guru macam mereka.

Ye disni aku nak memohon maaf kepada pemandu kereta yang aku potong tanpa signal semasa memecut, maaf kpd penunggang moto yg bawa beku aku himpit sikit tapi die ketawa hahaha.

aku mohon maaf kepada Puan zaimon kerana staff anda ini mmg sering menimbulkan masalah kerana kerap tak datang meeting huhu.

Comments

Popular Posts