Kisah Cinta Dan Pelajar.= "mereka Gay MEreka Okey"

1.hahaha...tajuk kali ini gila! macam di atas. haha time aku tulis benda nie aku pas basuh berak mukhriz mahathir. (anak aku lah). ..alamak kantoi ngan bini aku...aku tak basuh berak lahhh.
2. pen merah tuh berdua dan pen hitam satu. pen merh tuh jantan. pen biru betina.

3. KL banyakadegan nieh. last aku g KL pada tahun lepas di damansara bersama kawan2 gila aku. ye aku jalan di tempat yang agak high kononnyer. ye tempat Saiful bukhari kot hahahaha.

4. pen merah bersepah di merata tempat dan wauuuu sumer sasa beb! kenapa aku nak cakap mcm nieh . kerana aku terlihat gambar semasa aku di KL bersama rakan skaters dulu zaman skaters dulu. suar ketat punk rawk.

5. hahaha. pen merah dah menggila zaman tuh. zaman sekarang siap ade kenyataan "they Gay They Okey" wahhh maju tuhhhh.

6. message kepada pen merah ...hentikan lah jika tak nak kene tsunami ....ye tsunami ...jepon kene tsunami kerana aku banyak gak tgk video uncencer di clip jepon. mmmg haremmm buruk perangai mereka tapi tak semua. tapi yang tak semua tuh menjahanamkan yang semua.


7. di sini aku nak cerita . okey dah masuk alam Universitas aku ok. ye aku dulu penah nampak jenis pen merah nieh di UTM ye UTM universitas yang banyak budak mech! tapi ade satu sudut ade gak penb merah tuh.

8. pen merah di UTM agak hot kerana mereka siap ade persatuan di sana. (berita 2006) time tuh aku masih di tahun 3.

9. apa yang aku pelik berkenaan pen merah nieh ialah mereka nie rajin tapi naper mereka suka pen merah juga. ( sekali lagi aku tgk gambar di KL) dasyat.

10. ok dah lah malas nak citer bab pen merah.
11. bila pen merah nie bertemu dengan seorang perempuan yang boleh mengubahnye jadi pen merah yang boleh buka kepala pen sendiri tanpa dibukakan oleh pen merah lain.

12. apa lah salah mereka nape nak diskriminasi ngan pen merah nieh. gadis sepatutnya boleh lah terima si pen merah nieh....ye aku tak merujuk kepada siapa2 yer.

13.tapi kadang2 pen merah nieh kadang2 ade yang tiga alam., kadang2 nak kat merah dan kadang2 ke biru. pening aku mikir. (isyk dah magrib nieh)
14. tapi last aku dapat nampak pen merah nieh sebenarnya secara fikrah nyer mmg sukakan pen biru juger kerana dan terbukti mereka ade perasaan nafsu kepada mereka yang bernama golongan gadis.
15. apasal ader berus gigi plak nieh....ntah berus untuk apernyer. ...menangi hadiah bernilai 5000 dari colgate kerana telah membersihkan mulut anda hahahah

Comments

Popular Posts