Guru zaman sekarang + guru Kene Kompeten+ offer Tesis Master+ institut Intan = master dalam Photography Better than Master at chemist

1) dapat surat menghadiri seminar di sebuah universiti terkenal di tanah air.

2) dapat peluang berjumpa dan bergambar bersama Prof Ibrahim Ahmad Bojuid.

3) beliau merupakan Vice Chamcellor INTI university.

4) Setiap soalan di jawab dengan pemikiran kritis beliau.

5) banyak frasa baru dalam berbahasa aku pelajari pada seminar ini. contoh

------excellent par thinker! bermakna pemikir yang terlalu bagus.
6) ada majlis besar mesti ada jurufoto.

7) jurufoto tersebut aku boleh klasifikasikan sebagai bersemangat dan cukup mantap kerana beliau berjalan dengan gaya yakin dan peralatan foto cukup menggegarkan poket kita.
8) Kedaulatan Ilmu Kedaulatan Negara!===maknanya nak ilmu mesti kene daulatkan. (interlok) -----aduh ini sudah terlalu sempit otak bila difikirkan.
9) sempat menyelinap melihat gelagat setiausaha membuat laporan seminar. canggih tidak perlu kertas dan pen. tekan kekunci laptop. terus keluar .
10) salah seorang pemikir yang berasal dari Panchor (siap interview). lihat sahaja cincin yang di pakainya. sudah melambangkan kehebatan nya . adakah ia betul ..sama2 kita nantikan tindakan nya nanti terhadap pembangunan pendidikan di pagoh huhu
11) YBHG Tan Sri ABu Zahar (Yang Di pertua Dewan Negara), merasmikan seminar tersebut. dan beliau ini pandai berlawak
12)Perut dah lapar!!!!!....sesungguhnya aku nak menerjah di luar dimana menempatkan makanan.
13) aduh ada sesi soal jawab. naseb baik soalan ini di luahkan oleh senior aku semasa di UTM (mamat nie dulu agak lembut dan rajin buat kerja (pen merah agaknya)---Excellent par Thinker (anugerah oleh Proff)
13) seorang jurufoto dari Universiti tersebut, aku sempat berbual dengan beliau dan menanyakan Canon yang di pegang itu.

14) Ye canon 5D Mark II , 580 EX, 24-104 f2.8 L, aku dah pegang 5D tadi. aku nak memilikinya!!!!! 70-200mm f2.8 push pull

14) alamak mamat carpet nie aku snap di sesuatu tempat dan die pandai juger pose hahaha

mohdhafiezphotoworks

Comments

Popular Posts