Im sex Maniac!



woooo...jgn salah tafsir ma! itu aku ambil dari surat khabar lah.

1) Hari ini aku mulakan hidup aku dengan dalam poket RM 12.90.

2) hari ini aku dapat idea bagaimana mahu manipulasi sesebuah program menjadi upah kepada hobi aku yang suka pada gambar. Buktinya tanya kawan aku. kadang2 otak kene jalan ma!

3) Hari ini aku buat kelas tambahan kepada anak murid aku dan bukan kelas tuisyen! yang asti aku seonok bergurau ngan pelajar aku. macam mana nak hasilkan alkohol yang banyak dan jual kahkahkahkah. (tajuk Hydrocarbon) aku guru chemistr
y. ye Kimia.

4) hari aini aku dapat surat yang suh aku pergi KL dngar ceramah pasal pendidikan . ntah bila masa aku dapat keluar sekolah nieh! biasanya ake diharamkan keluar sekolah.

5) Isu dalam diri aku sekarang. aku minat Outdoor xtvt tapi Selamat Tinggal PKK aku terpksa melupakan mu. (subjek kimia lagi memerlukan aku) Tapi jangan risau setiap bulan aku upgrade MTB aku bagi tahap yang maksimum. Baju cokelat PKK sentiasa kau pakai setiap hari Rabu. tanda sokongan dan penghargaan.

6) Isu diri aku kali ini , aku dah semakin yakin dengan kemampuan aku sebagai Chemistry person. ye aku dah tau selok belok menjawab soalan. Tahniah pada anak murid aku.

7) Isu fotography ......ye ini yang aku sedih. aku banyak rehat kerana aku terlalu fokus kepada Core Bisness aku (guru) tetapi jgn risau aku akan kembali mengganaz pada bulan may nnt.

8) tgulah kemunculan Canon baru aku dan Lens luxury baru aku. untuk image yang menangis nnt huhu. tapi bulan may nnt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

9) balik sekolah mukizz nangis ntah kenapa. aku pon risau tgk keadaan mukiz tapi seonok biler dapat pujuk mukizz.

10) pergi pasar malam dengan bini aku naik subaru impreza kaler merah.

11) aduh kerja sekolah banyak lagi nak stel. arghhhh. setel2 kan dulu.

------------------------------------------isu politik---------------------------------------------

12) aku bertkak ngan bini aku siapa dalam video sex tuh. ye aku yakin itu anuar dan bukan anuar. tgu siasatan polis lah macam nieh.

13) melihat nik aziz dan najib dalam surat khabar nampak macam bahagia jer bila mereka bersama. tapi mungkinkah itu berlaku???

14) tadi jumpa Uztaz latif (inan yang kene tukar sekolah akibat politik) . die semakin hebat dan bersemangat. ye lah sebilan RM 10 000 tuh duit sawit hahahaha.

15) aku baru dapat terima surat mesyuarat UMNO cawangan parit sulung dan parit pulai. tapi aku tak pergi kerana aku ade anak yang sedang menangis nieh.

------------------------------------------isu hiburan------------------------------------------

16) aku tak pergi bandung

17) mungkin pergi ke Korea untuk shoot wedding di sana!

18) mungkin ke Aussie tuk bercuti. (duit dah ader tinggal masa jer menentukan)

19) F&*&*K academy fantasia kerana ada BUdak GAY dalam tuh. aku kureng lar...walaupun dulu ramai kenalan aku bernama mamat GAY!

20) tgk Awan dania best. Adira Janda yang hot hahahahaha.

21) gambit pon macho gak. dapat kat mamat GAY habis la ko gambit hahahaha

22) aku nak langgan astro warna kerana ada Maharaja LAwak dah kkkkkkk/..

------------------------------------------------isu kewangan---------------------------------
23) diam2 aku kira jumlah wedding ass aku dalam empat bulan mencecah RM 7650.00 hengget!

24) diam2 tak diam aku boros berbelanja dan tak lupa bayar Cukai sekarang tinggal habuk dalam accnt aku. hahaha nama pon duit kan.hahahah

25) 25 mac 1983 tarikh aku lahir ke dunia!

26) aku melabur RM 2000 dalam company kakak aku dan sekarang duit itu akan ke pelaburan family aku dan menolong adik beradik aku. tu saja yang aku boleh bagi kat family aku .

27) aku dah hepi kerana dapat jengguk mak bapak aku tiap minggu lebih dekat kerana mereka telah bepindah ke rumah kedua mereka bedekatan rumah abang aku. (walaupun aku bagi tiap bulan sekarang RM 50 jer ) hihihi tapi aku hepi.



----------------------------------------------isu tutup------------------------------------------

bersambung selepas aku balik dari KL nanti ada cerita yang boleh aklu kongsi kan di sana

Comments

Popular Posts