Pertama kali selepas habes pantang dalam hari.hahaha

1. Aku dan awek aku (bini aku lah) pergi jalan ke Shah alam. tujuan adalah ambil album client dari pusat printing baru team kami. hahaha

2. Fes time aku drive tanpa henti wahimah nak matikan engine pon tak sempat.
3. ambil album zaim's. dan album ini mencatat sejarah yang tersendiri kerana aku dapat siapkan custom album dan dua buah album sticky selama 21 hari sahaja. kebiasaan nya selama 41 hari.

4. Rahsianya adalah aku menghayati album ini dan dapat idea mencurah2 dalam pembikinan album ini.
5. Pizza hut adalah makannan kedua kegemaran aku selepas sambal petai hahahaha. ye best gak di pizza hut SA. adelah dua tiga couple kat situ ...aku ngan bini aku mcm couple tuh. dah la aku tak bawak kad nikah hahahaha
6. Air ini amatlah sedap sehingga naik air kepala aku hahahaha. dalam pantang pon bini aku hentam saja minum ini.
7. dan yang last sekali aku benggkek lerana bini aku pakai baju yang aku sendiri pon nak tgk die ari2. seb baik dalam pantang wehhhhh. dah pas nieh jgn pakai baju like thath again huh! nnt i jadi gila.

Comments

Popular Posts