My wife dah habes pantang & esok bini aku mula kerja. + aku hepi sekarang + boleh jalan-jalan = keadaan bertambah ceria + mukhriz == hepi selalu

introduction

my wife say im lazy! cisss aku bukan lazy tapi malas hahaha. penat balik lewat setiap hari.

sekarang sekolah aku dah mula buat kelas tambahan.

1) aku nak terangkan disini jarak sekolah dari rumah aku sejauh 42 kilometer dan pergi balik 84 km.

2) sekolah tamat pada pukul 2.30 pm dan perjalanan mengambil masa selama satu jam setengah .

3) aku pandu kereta agak kura-kura sedikit dan aku mmg sentiasa berhati-hati tetapi kadang2 mcm setan gak bawak subaru impreviva bini aku tuh.

4) senang kata sampai umah mesti pukol 4.30 atau 5 pm.

5) bini aku pon bising kenapa balik lewat ...Nepal pon balik awal bang!....alamak nepal lagi!

6) so sekarang hari isnin dah ada kelas tembahan dan start pada pukol 3.00 pm dan mengambil masa selama dua jam. so 5 pm baru habes dan balik sampai umah mesti kol 6.30 pm.

7) so aku mmg keletihan yang amat jika di rumah. so kat rumah mmg lah aku banyak habiskan untuk berehat .
8) itu punca kenapa aku tolak 3 wedding Ass tuk bulan April!. April mmg padat dengan jadual sekolah dan program.

9) so hope fully aku dapat memberikan yang terbaik buat anak murid aku . tetapi kadang2 anak murid aku nie pon ada gak yang merewang . tapi nak buat camna! dah mcm tuh. esok2 ok lah tuh kan. mereka muda lagi hahaha aku pon dulu macam tu juger hahah.

10) esok bini aku dah mula kerja semula di SMK Tun Mamat. selepas dua bulan memeram diri di rumah akibat pengeluaran seorang manusia bernama mukizzz hahah anak aku comel dan nonot

11) tetapi bini aku agak baran apabila baju yang di tempah selama dua bulan tidak muat atau senangkata bini aku dah gemuk kahkahkahkah. oh bukan rupanya salah fitting dan agak kecil baju itu.12) esok aku akan ke majlis ceramah oleh professor di mana ? jeng2 nanti lah aku bgtau hahaha aku pergi sekolah tak pakai minyak rambut .

13) sampai sekolah menggelupur rembat minyak rambut orang! nah amejk ko sunsilk pink.


14) esok juga aku pergi ke Ceramah ntah ape2 yang membolehkan aku snap beberapa banyak yang aku mahu kan di sana. (best juger dapat keluar dari sekolah setelah sekian lama memeram diridengan buku kimia.)

15) ok bini aku dah cakap abg nieh asyik blog...blog..blog...go blog! baik abg tidur.

16) aku ngan muka selamba nyer " ade aku kesah" kahkahkah

17) jumpa di sana ...nnt aku upload gambar di sana!

Comments

Popular Posts