Mukiz dah besar dah "dah pandai mengiring " dah pandai cakap ---embekkkk!

1) hai . nama saya Mukhriz Mahathir Bin Mohd Hafiez

2) saya berumur 53 hari.

3) saya suka minum susu ibu kerana susu ibu ada banyak vitamin dan perotin dan saya boleh nangis macam bayi.

4) tetapi kebelakangan ini mama saya bagi minum susu Lembu dan saya takut saya akan mengembekkk bukan mengelembu.

5) mama saya kene keje .

6) mama pesan nnt kalau mama pegi keje saya jangan nanges .

7) saya ada nenek yang nak jaga saya.

8) papa pulak selalu balik lambat.

9) papa selalu naik kete pelan macam semut.
10.) saya selaku lihat mama dan papa cium-cium.

11) nanti dah besar saya nak cium mama dan cium papa.

12) nanti dah besar saya nak jadi oarang yang berguna untuk mama dan papa.

13) ok saya nak berak kat pampers dulu yer!

Comments

Popular Posts