Selamat hari "GURU" aku tak Faham apa makna GURU sebenarnya.

1) Slamat hari hari raya. hari guru, hari ibu, hari jururawat dan dll. aku sebagai guru ade hari iaitu hari guru.
2) tahun nie aku dapat anugerah guru paling meja kemas. adoiyai akyu mmg kemas meja aku hari2. sebab tuh bini aku suke aku hahahaha.

3) ntah mmg dah terbiasa suker mengemas bilik dan meja. jika serabut meja serabutlah fikiran ku ini. nah tgk umah aku sendiri. mcm hotel seh hahahaa riak riak
4)Soryy huh aku dah dapat tag nama. EN MOHD HAFIEZ BIN TASILIM tuh. wahhhh aku besa buat kecik jer nie dapat besar bapak!
5) nie lah kesan akibat perbuatan aku yg sulker menampal dinding. dah diikut oleh anak murid menampal sekeliling dinding bilik guru . adoyai
6) tahun nie spesel beb. ader kek jer. ingat org kawen jer ade kek. hahahaah.

Comments

Popular Posts