Baru Kawen setahun dah ade dua baby.


1) Aku baru balik dari menjemput anak kedua aku , yerlah anak sulung merajuk nak adik lagi . so aku carilah adik die.

2) sib baik dapat adik baru.
3) adik baru nie aku namakan die hitam kilat kerana badan nyer hitam kilat.

4) nak dijadikan cerita aku pi cari adik baru buat abg sulong . so aku ajak lah bini aku (kami gadoh tak sampai 24 jam kerana benda nie) so dah berdamai hikhikhik.

5) seronok bila dapat barang yang kita nak dan mesti kene marah2 dan nasihat serta sekolah kan ulu sebelum memilikinya.

6) Ok aku nak cerita sikit. adik baru nie aku beli hasil perbincangan aku dengan Otai kamera. iaitu En azril Skate Canon.

7) kenapa nama die macam tuh. pertama nama die aril, then die pernah main skate dengan aku then die pakai canon.

8) kenapa aku cakap korang mesti tepon die sebelum beli kamera. kerana (bahasa Jaquilene) azril tahu selok belok lkamera. die dah pegang kamera secara detail sudah 11 tahun.

9) aku kenal azril tahun 2000 semasa itu die dah main kamera film . UTM skate park tempat kami berkongsi idea. aku main skate die tangkap gambar aku.

10) tak sangka hari ini aku minta bantuan die untuk carikan adik abg sulong aku.

11) aku ajak bini aku walaopon die tak nak ikot. Kerana (ayat Jaquilene) aku tak tau jalan Shah Alam. hahaha.

12) masa tuh jugak ade youth fest kat putrajaya, so aku macam nak pergi, kepada farhan aku minta maaf tak dapat nak pergi kerana (ayat Jaquilene ) nonot dan bini aku kata abg dah dewasa bukan muda .

13) so nnt aku update spect adik bungsu nieh.

14) bleh check up blog youth fest http://www.indieyouthfest.com/

Comments

Popular Posts