Mukhriz dah besar dan dah Dapat MyKid warna Pink! hahaha

nama saya mukhriz mahathir
saya ada mata yang cantek kata mama dan papa
saya ada lesung pipit tapi nenek kata lesung boleh buat tumbuk kacang dan burung pipit x der pipit.
saya suke hisap jari saya , mama kata nnt sarung tangan saya basah. nnt papa puk
mama selalu maen tenet kat enset. kadang2 mama leka sampai saya boleh ketawa sorang. mama nak beli blackberry dan nokia die nak bagi papa. cian papa dapat nokia jerk.
saya terus menghisap jari saya yang chedap lagi enak. haus lah katakan , ntah mama mana nie tak buat cucu kagi nieh
nie lah toys saya yang boleh bunyi kete . say mesti nak bunyi kete kalau tak saya nanges kuat2
huh! baru mama nak dekat saya
kan saya dah ngences (bahasa jawa )papa yang ajar
mama belikan baju nieh kat baby bundle kidz. baju kat sana murah dan masih baru. susah nak cari kat luar. nak sangat beli kat itu hikhik
oh mama buatlah susu yang best, dah haus nie mama.
otoman taro sahabat saya , kadang2 die dtg selamatkan keadaan jika saya meraung hakhakhak
....ermmmmm ntah papa belikan benda nieh nak saya pandai mengira ker papa!

Comments

Popular Posts