Orang Beli Iphone, ! Apa Barang! meh try Samsung Galaxy Ace Yang Maha Murah ....RM 800 Jerk









salam, selamat malam. artikel ini aku tulis sejurus aku balik dari meeting . then aku belek2 satu phone nie, aku ingat i phone upernyer bukan.

2) terus dua, bentuk macam iphone cumer warna itam. fungsi sama macam i phone tapi lebih mesra pengguna dan mesra alam komputer.

3) Berat sikit dan bagus kerana (ayat jaquilene) mudah nak handle with care. ringan sangat mcm nokia tuh boleh jatuh.

4) texture aku bagi 8/10 dan kerana i phone texture 9/10 . yerlah nak lawan US dengan korea mana bleh kan.

5) fungsi sama juga tak banyak beza dan aku amati agak sama dan samsung nie agak laju dan sharp resolution (bahasa camera nieh) dan i phone terllalu sensitif dan hot resolution.

6) rege jauh lebih murah berbanding i phone. (rm 800 menurut si pemilik)

7) dah tentu aku minat. dan aku bukan senang minat handpnoe kerana (ayat jaquilene) aku mmg tak minat handphone like just crap of shit their technologies but then aku minat coz aku suker rege die hakhakhakhak.

8) setakat nie aku dah pakai handphone 6 biji dan semuanya dah ke lantai, dinding, jamban, laut dan ade yang ke jalan raya.

9) so hope jika satu ari nanti samsung nie akan ke jalan raya atau dinding tak lah ralat sangat dengan rege yg macam tuh. hahahahhahaha

10) aku tengah nak kire budget .......

Comments

Popular Posts