Aku sudah terpukau biler ada anak kecil sudah bertanya "sorry aku tak nak cakap" coz aku akan alami juga nanti.



1) hari tuh baru balik dari umah angah di seri kmbangan dan seri kecutan. agak blur2 gak ler nak cari umah angah nie coz aku mmg tak pandai nak travel tanpa map google kat tangan.

2) so aku tumpang bapak mertua aku ke sana bersama jentera honda terbarunya. serius aku kata macam naik kapal terbang. langgar lubang tak rase beb! pergh aku tumpang saja der.

3) aku , wife n mukhriz semua dok belakang macam dato dan datin. hahaha

4) sampai di rumah angah aku macam biasa lah dok tinjau2 kawasan di sana. ye agak dekat jarak rumah angah dengan kemudahan awam dan kemudahan tak awam pon ader.

5) yang aku minat tempat nie ialah ade bistro, ader beriani gam, ader servis kete ade pusat cuci kete, giant jusco dan ...................................segalanya lah. tat y lah rege hartanah kat situ macam nak bunuh org regenyer. hahaha tapi itu citer dulu rege masih boleh bincang.

6) apa yg aku nak kongsi di sini ialah *(fes time aku cakap kongsi) biasanya aku tak bagi org baca hahaha. yer lah untuk kebaikan semua dn pengalaman aku esok dan bakal ayah2 kat luar sana.

7) si kembar dan si fatin hahah nama aku tak tau nak beza si kembar muka sama.

8) so aku tgk si kembar nie sasa dan aza nie mmg perinag org nyer dan hepi go lucky strike jer aku tgk hahaha. ska men ngan dieorang nieh ...siap nak balik mesti dieorang nanges tak bagi balik.

9) so mcm biasalah kanak2 mmg nak itu ini dan siap lah.

10) yang aku nak point kan kat sini ialah kakak sulong twin nie. si fatin . kenapa aku point die??

11) aku ade anak yang akan membesar macam si fatin dan aku risau jika aku tak dapat nak berikan kemahuan anak aku.

12) aku tertarik dengan permintaan mudah fatin, just mahukan percutian tetapi bagi kesan yang mendalam pada diri aku.

13) aku nak citer siket parents si fatin nie. ayah die nie jurutera yang amat busy dan ak faham condition die dan ibu die sedang sarat pregnant! so mmg tak leh nak pi jalan2 semasa cuti sekolah.

14) so itu yang aku maksudkan bila akal dah bertambah maka bertambah lah karenah dan permintaan. so aku raser fatin mahukan percutian tetapi keadaan tidak mengizinkan.

15) frustrated mmg ye tetapi aku dapat rasakan dilema dan tekanan yang di alami oleh ibu bapa fatin, Fatin tak akan faham dan mmg tak akan faham.

16) moral bagi diri aku...aku mmmg sentiasa melihat perubahan akal pada mukhriz dan semakin hari aku semakin seronok melayan pertambahan akal mukhriz.

17) suatu hari nanti mukhriz akan jadi sama macam fatin ....maka akan berlaku lah situasi sama macam angah dan kak winie alami.

18) ohhhhhhhh seronoknya biler hidup macam nie sungguh best dan ye best.

Comments

Popular Posts