Lawatan sambil meracun kesalah sebuah Rumah yang akan ditake over oleh Mohd Hafiez photoworks and son's

Pic: Puan norlela aka bini aku selaku supervisor aka penasihat kewangan aku aka org pegang duit aka setiausaha aku.

1) Sebelum ini aku dah submit tiga buah rumah dan dua daripanya aku dah masuk dan buat penilaian untuk take over hakhakhak.

2) so ini adalah rumah ketiga aku look for take over. so aku amat berpuas hati melihat keadaan umah ini dan bercadang untuk melanjutkan dana kepada bini aku untuk meneruskan hasrat memindah milik secara kukubesi hahahaha.

3) umah ini dua tinggkat dan ada 2 bilik air dan 3 bili tidur agak kecil tapi kemas dan sesuai jika pasangan baru kawen hahaha.

4) rumah nie juger rakan seperjuangan aku nak memilikinya tetapi mereka belom bagi kata putus , so aku cuber lah untuk meriki mana la tau tuan berkenan nak pindah milik.

5) ok nnt aku riview lagi umah ini dan mana tau sanggkut.

6) Last shout! Beli kereta 7 tahun jual tak laku , beli tanah 7 tahun jual , boleh beli beli kete satu lagii , Fikir fikirkan lah.

Comments

Popular Posts