My abah Got Renewvate (new word) ahaks Home + My self Got Android = I loike!

Ayahda Hj Tasilim Bin Hj Jumiran (ex RAMD Malay Army Vietnam War, Pak Lurah Pt Pulai, Ex UMNO Chief Pt Pulai Division hakhakahk now bebas party)
Gout!!!!!!
He always think his family! a lot of!
My Brother- Gila Kuasa (polis Pt SUlong)
My bRother (RAMD PARA 9 Melayu, Terendak Malacca), With Mas my Sister Teacher at SmkDS)

cucu Hj tasilim Pertama akan melanjutkan pelajaranya di sini 25 Jun nie

galaxcy tab dan Ipad which one better
Ini adalah gambar hiasan, aku tak der family BnW mcm nie so aku copy jer dr tenet.

1) semalam 19 jun family aku buat gotong royong untuk bersihkan rumah re renovate umah abah yang dulunya umah sewa dan sekarang org yang menyewa dah pindah so abah aku take over semula rymah tuh dan naik taraf.

2) so ramai lah family aku balik untuk bergotong royong menjayakan projek berkenaan. gambar nnyt aku upload kemudian.

3) nak di panjangkan cerita aku sungguh bertuah kerana memiliki sebuah keluarga yang amat menyayangi antara satu sama lain dan amat bertuah dapat abah dan mak yang sangat perihatin terhadap anak2 mereka.

4) jika mak abah dah jaga kami berlapan dengan baik kenapa kami tak boleh nak jaga mak abah dengan baik. so kami pakat untuk jaga mak abah sampai akhir hayat mereka. insyaAllah.

5) dulu abag man akan kehulu hilir untuk jaga abah di rumah lama di KG, dan bila dah dekat dan pindah umah boleh lah kami anak2 lelaki jaga abah dan mak selalu. dapat pantau keihatan mak abah selalu.

6) harapan mak abah dah tercapai nak duduk bersebelahan dengan anak2 mereka dan cuma aku dan kak aku yang 4 org duk jauh. adik aku tolak tepi kerana belom kawen hakhakhak.

7) nanti jika ada kelapangan nak buat BBQ kat umah mak abah senang nak po kedai beli barang, kedai makan kanan kiri hahahha.

8) nie cerita bini aku belikan aku galaxcy tab hahaha. aku tak minta tapi aku cumer nak tukar nset jerk tapi die belikan aku lebih dari tuh. untung badan.

9) tapi x per nnt aku belikan die emas 916 pulok hahahah....

10) galaxcy tab mmg cun macam i pad tapi kecil sedikit berbanding ipad. so aku tak wat g sekolah just fill tuk wedding picture. mmg berguna sangat.

11) keada jurufoto kene ade satu benda nie untuk memudahkan kita tunjuk hasil kerja kiter lkpd client dan nak tunjuk post kat pengantin mmg sennang tak yah nak ajar pose. just tunjuk gambar jerk.

12) so kali nie atau bulan nie amat best dan amat best.

13) next week aku g KLIA hantar cuvcu pertama keturunan Hj Tasilim Pergi Rusia melanjutkan pelajaran di sana wowowowo aku nak ikut main salji ! so next story are........

Comments

Popular Posts