Kerana Rotan Akan Aku Dibenci?

7 Julai 2014 11.11 pm (waktu bulan ramadhan).

1) ini merupakan rencana/coretan aku selaku guru matematik 2014. 

2) hari ni aku menggunakan pendekatan merotan pelajar yang aku sangat sayang (hihi kelas aku sendiri la tuh))

3) Tak boleh tahan kene provoke dengan anak murid sendiri. ini lah cara yang aku rasa bagus untuk mendisiplinkan mereka.

4) bukan kuat pon aku rotan. sekadar untuk mendisiplinkan mereka dengan kaedah kekerasan. seminggu lambung baik seminggu lambung rotan.

5) bukan apa , aku takut suatu hari nanti jika mereka jadi manusia bagus lah (tak kan beruk pulak kan). dan jika mereka tak jadi orang ....????

6) aku hanya menjalankan tanggungjawab aku selaku guru mereka. 

7) aku tak nak suatu hari nanti mereka akan cakap " nie lah cgu aku kalau die tegas kat aku mesti aku berjaya". so aku tak nak benda tu berlaku. 

8) SEBELUM MEREKA GAGAL KERANA AKU TAK TEGAS, BAIK AKU SEBAT DAN BERLAKU TEGAS. 

9)minta maaf kepada semua. Cgu mesti buat kamu rasa sakit :(

Comments

Popular Posts