Papa Sayang Mama." Always" Minta Maaf Atas Kesalahan.


Kali ini kusadari    
Makna buat diri aku: baru aku sedar bahawa die sangat sayang kan aku dan cinta kan aku, kenapa aku tidak menyedarinya. melahirkan zuriat untuk aku dan buat segalanya untuk aku, kenapa harus aku sangsi lagi? ;( 
Aku telah jatuh cinta
Makna buat diri aku:  selama hampir dua tahun bersamanya nyata aku masih mencari cintanya dan selama ini aku tak sedar bahawa aku mmg dah jatuh cinta kepadanya. tetapi kenapa aku tidak menyedarinya. mungkin aku leka dengan omong kosong jenaka kasanova jelek sekeliling. mmg tiada guna semua itu (ayat macam best jer) 

Sungguh aku cinta padamu
Makna buat diri aku : tiada yg rahsia buat kami . cinta die bukan cinta biasa. cinta aku yang biasa dan kini mesti di luar biasakan. aku berasa bahagia walaupon ada kalanya masih terdapat saki baki kejahatan dalam diri aku ini. argrggghhh (ayat jahat aku nie) 
Cintaku bukanlah cinta biasa
Makna buat diri aku: cinta ku kini bukan cinta biasa, aku seakan -akan dah di ketuk kepala aku yang amat bodoh dan bingung. nyata semua itu adalah untuk cinta dan keperluan diri aku. selama ini aku yang berbohong pada diri aku. 

Jika kamu yang memiliki
Dan kamu yang temaniku seumur hidupku
Makna buat diri aku: "hanya abg saja dalam hidup" - sememangnya cintamu bukan cinta luar biasa tetapi super luar biasa. tak sanggup tiada di sisi. air mata itu bukti walaupon itu mudah dikeluarkan, tetapi percayalah abg ikhlas melihatnya sebagai tanda cinta kamu. 
Terimalah pengakuanku
Percayalah kepadaku
Semua ini kulakukan
Karena kamu memang untukku
Makna buat diri aku: siang malam kerja dan siang malam berfikir untuk mencari harta dunia dan jgn di lupa harta akhirat sama seimbang. semuanya untuk kamu berdua. untuk Rumah, Untuk kereta untuk segalanya yang di perlukan dalam hidup kita kelak. duit mmg boleh habis tetapi tangungjawab mencari nafkah tidak akan habis. 
Cintaku bukan cinta biasa
Jika kamu yang menemani
Dan kamu yang temaniku seumur hidupku
Terimalah pengakuanku

I LOVE U MAMA! 







(*lagu dari afgan Bukan Cinta Biasa)
-MHP-

Comments

Popular Posts