Child Full Of fun..Just Fun

Salam sejahtera dan selamat malam. ini entry kali pertama setelah sekian lama aku tidak menulis disini. (kredit kpd blog Dunia Sebelah Zarah-kerana tlah banyak post ko ya (Zara is my Junior SPC UTM) what small world!haha. 


Baru balik dari membuat kerja fotografi di beberapa rumah (ayat tak bleh blah) ...penat dan rasa macam nak muntah pon ada. 3 minggu berturut ada wedding ass. Kan aku ada kerja full time???


Tulah org kata kalau nak hidup senang kene kerja lebih sedikit. Yer lah kan aku dah kerja lebih sedikit tu yg aku nak pi jalan2 nnt senang ngan family aku. 


Ok aku nak masuk citer pasal emas dan perak, tapi aku minat citer emas kerana (ayat Jaquilene) emas harga boleh naik. tetapi aku malas nak beli emas macam dinar dan gold bar.....


Sorry lah kawan (merujuk kpd member aku) aku bukan x nak beli emas macam ko beli tetapi aku suka belikan emas rantai dan perhiasan dan bagi kat bini aku supaya die boleh pakai dan kalau aku tak da duit bleh gadai walaupun harga susut nilai die tinggi. 


Piont nyer kat sini aku sekadar nak cakap yang aku belum bersedia nak memiliki emas berbar-bar macam saranan yang kamu suruh tuh (merujuk kpd rakan aku ) tetapi aku berfikiran positif dan akan berusaha untuk meminatkan diri aku ke arah pemilikan emas bar-bar nieh.




...Tutup citer emas. 




AKu nak citer pasai apa ntah niehhh. huh! aku nak citer kat korang aku layan lagu Yuna dan macam 2 lagi. best juga lagu Yuna. Aku syok lagu Memo dan Decorate. siap biler nak buat album siap dengar lagu die dulu tuh bagi dapat idea. 


adoiyai ...umah yang aku beli dah lulus dan dah dapat geran umah. So tahun depan aku dah berpindah ke rumah baru dan menempatkan sekali Studio aku yang kecil sedikit tetapi ok lah untuk newbie dan beginner dalam industri pemotoran ehh foto lah. ...merepek dah. 


ok aku nak tido. aku nak merapu sajer malam nie sebab bosan esok dah cuti sekolah dan harus menumpukan menjaga bapak aku dan siapkan kerja editing . 


dan esok aku boleh bangun lewat sedikit (dah solat subuh yekk) hihihi. 


ok aku sediakan gambar org tua untuk mana2 individu yang hebat dalam PSD edit lah gamba ini dan tag kat Facebook aku ok. 








Comments

Popular Posts