Everything has change.

salam. masa aku tulis blog entry nie aku sedang makan makanan yang wife aku buat. nasi putih dan berlaukkan kicap dan bawang . kenapa? kerana kami malam2 lapar dan tak nak kuar umah. makan apa yg ada jah, latihan untuk masa depan yg akan berpindah ke rumah baru. harhar.

baru jer balik dari melaka dan saja pi sana cuci mata dan mencari barang untuk digunakan untuk outdoor 16, 17 an 18 nie di Colmar bukit tinggi. tapi idea tak kunjung tiba. 

baru beli majalah Bridal Guide dan mencari idea dari sana pon tak kunjung tiba. client mesej dan ex client mesej masing 2 nak buat konsep itu ini, dan macam biasa lah pelanggan selalu betul dan kene senyum . hahahah. janji simbol $ masuk hahaha. 



bertemankan perut yg sakit dan kamera usang 40D aku nie kat sebelah. "apa pasal la youtube nie buat hal?" nak dengar lagu pon tak bleh! 

masa aku bertolak ke melaka hujan turun lebat dan sampai jusco melaka hujan masih turun. sesak kat jusco . apa lah ada kat jusco, barang semua mahal tapi aku beli juga hahaha. habis 250 sekali belanja itu ini.  Thanks kepada wife aku yang faham aku walaupon aku dah buat salah yang besar kat die tetapii die still maaf kan aku. ;(

Kali ini kusadari
Aku telah jatuh cinta
Dari hatiku terdalam
Sungguh aku cinta padamu
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
Cintaku bukanlah cinta biasa
Jika kamu yang memiliki
Dan kamu yang temaniku seumur hidupku

Terimalah pengakuanku
Percayalah kepadaku
Semua ini kulakukan
Karena kamu memang untukku

Cinta ku bukan cinta biasa
Jika kamu yang menemani
Dan kamu yang temaniku seumur hidupku
Terimalah pengakuanku



* p/s nanti aku sambung

Comments

Popular Posts