PERKARA YANG TERSEMBUNYI DI CAMERON HIGLAND YANG JARANG KITA PERGI.

Ok kali aku nak cerita pasal tanah tinggi cameron (bukan cameron diaz ok) , 

ok pernah tak korang pergi Cameron highland ? mesti pernah kan.......ok pengalaman aku pergi Cameron diaz setiap kali cuti sekolah mesti jemmmmm teruk kat atas tuh.... lagi lagi raya cina...bak hang.....


pernah sekali aku pergi tempah hotel tapi tak tido sebab x dak parking!....



OK DENGAR SINI WAHAI MANUSIA ....KAT ATAS TUH SEBENARNYA ADA SATU TEMPAT NAMA DIE 

KG TAMAN SEDIA

KAMPUNG TERSEBUT BERDEKATAN DENGAN KEM SLIM. 

ok apa yang menariknya kat situ terdapat banyak homestay yang hanya Muslim sahaja boleh menginap!

kemudahan yang cukup seperti hotel !

kemudahan makanan yang banyak! siap ada stim bot bagai!
parking banyak dan pemandangan macam korea bak hang! 

korang try lah duduk kat situ mesti tenang jer jiwa sambil menghirup air teh panas ditemani isteri dan anak tercinta hahahaha. 

ok nie part pertama aku nak kongsi...akan dtg aku masuk pic lagi ....




































Comments

Popular Posts