Tempat baru kata Abah! azam baru sama sahaja mahu mengajar sehabis baik .

 Syukur alhamdulillah aku baru siap kemas-kemas dan memasuki rumah yang bukan baru tetapi penghuni baru hahaha. 


Ye aku dah boleh simpan barang peribadi aku dengan selamat dan tanpa perlu risau akan di makan tikus. dah ada tempat sendiri lagi senang, Majalah ini aku beli tahun 1999 sampai 2008. mmg banyak koleksi majalah aku simpan tetapi aku dah bunag mana yang agak2 boleh dapat senang di kedai. kire rare lah majakah nie,. .......Kau Ade????

NIKE bukanlah kasut sneakers kesukaan aku tapi boleh lah buat simpan2...yerlah dulu aku pakai kasut skate jenama Circa dan adio tetapi dah dewasa dan kerja pakai lah kasut yg matang sikit, sikit pon jadi lah.hahahaha...kasut nie wife aku belikan masa kat sabah ...mahal time tuh dan aku simpan untung buat koleksi kasut khas la kononnye.....tetapi pakai gak buat jalan kadang2.....(kepala dok pk mana kasut satu lagi tuh)

aku suka lampu nie, walaupon ianya berharga 19.90 seunit tetapi aku suka hahhaha mmg ler aku suka bai. Kau Ade?? aku cakap kat kucing kau lah..kucing mmg tak der dol
 sapa tuh jutawan...majalah tersebut dan ada beberapa majalah yang menjadikan aku seperti sekarang, bukan nak kaya tetapi biatr pemikiran kaya beb. nnt hati senang walupon dalam poket ade 20 hengget jerk
 my new work station .... sedang di upgrade tetapi duit tak dakkkk



Comments

Popular Posts