Umo28 + Umah Baru + Suzuki Swift Masih disisi + Mukhriz +family yang best= rezeki bulan Ramadhan. Ya Allah Aku tak mampu denagn Ujian mu.

kecil tapi banyak syokk ma!
nie bukan bini aku , nie gambar kawen org lain ...(aku yg snap) hakhak
wall..my take over house leyyy
..otoman papa..
sori lar sampai tak sempat nak tgk TV... sibok urus hal umah yang tak berapa nak besor tuh



1. BULAN RAMADHAN DAH MASUK.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
hari nie dah 12 biji kelapa muda aku bedal buat minum berbuka puasa.

hari ini genap aku tak pergi solat terawikh hari pertama jer aku pergi. aku pi juger tapi sampai rekaat nak abis aku tak boleh nak bangun kerana kekeyangan, tobat tapi sok buker makan macam nak rak jugak.

semalam bukan hari nie aku dapat surat jual beli umah aku lah. so bulan pose nie aku sibuk urus pndah milik umah. tapi nie mungkin rezeki anak aku mukhriz yang nak sangat umah tuh hihihi.

hari nie juger aku siap kene ulser mulut dan lidah buat kali yang berapa ribu sepanjang hidup aku nieh.

umo aku 28 tahun, ada isteri dan anak, dan aku ade mak abah yang aku amat sayang dan ade bapak n mak mertua yang ambil berat pasal hal anak2 mereka. aku bersyukur ke hadrat olahi mengurniakan nikmat begini.

di bulan ramadhan ini mmg aku terasa banyak yang perlu aku perbaiki. dari segi solat dan amal ibadah aku.

kerja di tempat kerja tiada masalah dan semua berjalan lancar. syukur pada Allah beri aku peluang kerja sampai sekarang.

peluang fotografi kurang sedikit kerana ramadhan dan mungkin aku dapat perbaiki kesilapan aku selama ini dan menunggu speedlinght baru sampai haha. aku baru terpikir nak meluaskan empayar aku ke next level dan sedang dalam pembikinan. ntah jadi atau tidak aku tak tau.

Rumah-rumah. masih bercakap tentang rumah. umo 28 aku dan rumah dan kereta dan anak dan = kehidupan ini memang seronok dan aku bersyukur Ya Allah. aku tak mampu nak menanggung ujian mu Ya Allah.

Comments

Popular Posts