Raya 2013. Abah masih dapat beraya bersama kami. Bersama kaki palsu baharu.


  1.  nie anak aku namanya mukhriz mahathir berumur dua tahun lebih. tahun nie MM beraya dengan penuh ceria . ialah baju baru semua kan. dan tapi puiting die tak nak lepas. adoiiiiiiiiii.


  1.  macam biasa setiap tahun rumah abah akan buat makan dil luar rumah . setelah berpindah ke rumah kedua bila time raya jer mmg semua akan berkumpul di luar rumah dan makan sama-sama sepupu sepapat. 
  2. seronok bila buat macam nie , dah dua tahun buat macam nie semenjak abah tiada kaki.


  1.  nie adik bungsu aku . 
  2. nama die shafiq.
  3. bertugas di Kem Terendak Melaka sebagai seorang Paratrooper "airbone " 
  4. nampak jer ganas tapi jiwang mamat nie. 
  5. tahun nie juga adik aku akan bertunang, doakan lah pertunangan beliau. kami sekeluarga amat sayang beliau dan memang inginkan yang terbaik bagi hidupnya kelak. 




  1.  nie pulak abag Razi, Taukey bundle Razi. 
  2. perniagaan Bundle beliau semakin lama semakin berkembang maju dan banyak gak baju aku sebat kat kedai die nie. 
  3. kuat usaha abg aku nie. aku sentiasa sokong apa yang die buat asalkan membawa kebaikan dalam hidup die dan keluarga. 
  4. Bangga ada abg macam nie. aku pon tak boleh survive jika aku di tempat die. tapi now die dah banyak maju...maju ...maju....


  1.  nie anak sedara aku. anak abg rahman. nie harapan abg rahman nie. aka org yg boleh dokong MM hahahahaha


  1.  mama dan MM. 
  2. tahun nie raya sakan dieorang kerana baju baru dan sedondon dengan papa iyer.
  3. tahun nie juga mukhriz pergi solat hari raya dan dapat duit raya daripada Bangla. hahahaha
  4. tapi bila laungan "aminnnnn" MM nanges dan terpaksalah aku batalkan solat Hari Raya hahahhaa


  1.  nie Lokman.
  2. Lokman pelajar jurusan Marin di sebuah Universiti di Rusia.
  3. lidah terbelit belit hahahaha
  4. bangga bila ade anak melayu melanjutkan pelajaran sampai ke rusia
  5. pakcik die pon sampai U tempatan jer. ade wakil keluarga g Luar negara hihih
  6. kami menunggu segulung ijazah dan Master kamu lokmannn gagagagga




  1.  mak abah.
  2. apis minta maaf tahun nie rumah di tanah kampung tak siap lagi. 
  3. janji anak mu ini akan menjaga kalian sampai akhir hayat kalian.
  4. sekian apis tak nak sembang lama lama.
  5. siap baru boleh cerita di sini. ................................................janji mak abah...........................



  1.  .............................apis sayang Abah......................................tahun nie beraya dengan kaki baru :)


  1.  Fatiha kiri.
  2. anak buah aku adik lokman.
  3. tingkatan lima di sekolah .
  4. bagus budaknyer
  5. lagi tinggi drpd aku
  6. lagi bijak drpd aku.
  7. hope dapat melanjutkan ke luar negara macam lokman.......aminnnnnnnnnnnnnn
  8. julna tengah atas tuhhhh......kaki melancong.......
  9. Paris sampai hujung dunia die dah pergi ...jelesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


  1. syifaqqqqqq pink tudung
  2. pelajar UPM serdang
  3. sekarang tengah praktikal.
  4. die nie suker kucing.
  5. baik jadi doktor haiwan jerk hahahahahaha

Comments

Popular Posts