Kesedihanku


hrmmm... 11.54 aku tengok kat komputer aku, esok kerja macam biasa. (aku dengar lagu indonisia)...
habis satu cawan coffee dah nie...tapi idea nak hasilkan satu album pon tak datang...arggg mesti ada yang tak kena. ... ok malas nak pikir idea....grr ok aku ada kerja nak setelkan esok iaitu SAPS ...

ok itu sistem mesti bikin kepala pening tapi yerlah aku raser benda tuh baik untuk perkembangan sistem pendidikan. (aehhh aku dah merapu ) maklumlah dah kol 12 tuh hahahaha....ok bini aku dah panggil turun tuk tido sok skolah kan. so gudnite...esok jer lah aku sambung.... 
Sepinya hari yang ku lewati
Tanpa ada dirimu menemani
Sunyi ku rasa dalam hidupku
Tak mampu ku tuk melangkah
(bait lagu di atas aku dengar sambil buat entry kali ini ) best lagu nie.

Sammy Simorangkir Kesedihanku



tiada kata kata nak luah pada hari ini....next time.
 Masih ku ingat indah senyummu
Yang selalu membuatku mengenangmu
Terbawa aku dalam sedihku
Tak sadar kini kau tak di sini


 Masih ku ingat indah senyummu
Yang selalu membuatku mengenangmu
Terbawa aku dalam sedihku
Tak sadar kini kau tak di sini




Hampa kini yang ku rasa
Menangis pun ku tak mampu
Hanya sisa kenangan terindah
Dan kesedihanku      

Comments

Popular Posts